BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 29, 2010

Naikkan seri pengantin

Salam dan hai,

kepada bakal-bakal pengantin or anak2 dara, mak2 dara ape2 sahaja yang bergelar perempuan..kat sni nak share sket ngn korang..sy pon nak try jugak kot2 menjadi tips2 ni..kat cni sy hanya "google" sj nak cr tips2 gni..tips2 ni mungkin boleh tolong anda ye pengantin2 yang nak naikkan seri wajah mase kawen nanti..so, mari cekidaut antara tips yang die bagi...

1. Sapukan madu pada muka n biarkan kering. then basuh bersih. Yang ni utk lembapkan muka yang kering. Ade gak terbace yang madu bleh bagi bibir kembali normal bile sapu tiap2 hari sebelum tidur.

2. Yang ni memg saya ada amalkan..utk kasi bibir kite merah, sapukan halia pada bibir..lakukan sekerap yang mungkin..bleh tgk kesannya..

3. Amalkan petua memakan kelopak bunga mawar yang segar, sekuntum setiap hari.

4. Naikkan seri wajah dengan mandi bunga.. harus try mandi bunga ni sebulan sebelum kawin. Guna 7 jenis bunga yang wangi, hiris limau purut dan limau nipis dan campurkan sekali untuk tambahkan haruman..

5. Ade gak terbaca org bagi petua makan daun inai bleh kasi merah2 dekat muka n bagi awet muda.cara2nya, amalkan minum air rebusan inai ini tiap-tiap pagi dan malam, selawat dulu sebelum minum. InsyaAllah, muka anda kelihatan kemerah-merahan.




ohhh, gambar sendri sebagai model..ekeke


Saya kasi 5 dulu..nanti tak terbuat plak ek??..slamat mencuba.. =)

2 gucci I sayang:

MarelFira said...

heeee...tips yg sangat bagus...nk cuba la..

kakak cantikla!!!

mau link akk

MiSS NaDieYA said...

MarelFira: ohh adik yang comel, kakak ini tak cntik mane pon..

thanks..link awk jugak =)