BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 24, 2011

diy centerpiece groom side table

Assalammualaikum..

Hai semue..
Hari ini kite adekan kelas deko bersame Cik Nadieya..
Ye, saye mahu kongsi cara-cara nak diy bunga centerpiece meja rombongan lelaki punye..
aceh, mcm pandai sangat padahal main cucuk2 bunga je..
biar la..blog haku..haku punya suka la..hahahaha (nada blagak disitu)

ok, sudahlah merapu..
meh kite tgk cara-caranya ye..


1. pasu lut sinar.
2. rumput (yang ni beli kat kedai bunge ade jual..jgn korang pegi cabut rumput umah korang lak)
3. pasir
4. span untuk cucuk bunge

so jadilah layer mcm ini

*untuk rumput gune gam untuk polystyrene yang kaler putih tu

5. mestilah kne ade bunge.. antara bunge2 yang saye gne

* gne bunge kat atas ni..sorry camera cabuk,gambar tak jelas T_T

Then, transform jadi gini..

*korang cucuk la ikot sesedap rase korang ye



taraaa..ade 4 semuenye dah




ok, papai





7 gucci I sayang:

miss eGie said...

nice...
nak 1 boleh?? :P

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

comel... klu rumput ganti bunga rampai mst wangi kan :)

Renee Meow said...

chantek+cute... ;)

meow~
http://reneemeowwedding.blogspot.com

iedayah said...

wa...suweet r nadieya

MiSS NaDieYA said...

miss eGie:boleh..meh dtg ambik kat i =P

♥♥ Kasut Pink ♥♥: boleh jugak..idea bgs..

Renee Meow: thanks..main cucuk2 je =)

iedayah:thanks iedayah

MarelFira said...

kakak, cantiknyer....bunga tu mcm bunga hidup tau...pndainya, sgt kreatif dan rajin!

~ NANA ~ said...

cantik :)

nak tiru la for my wedding june nnti...kekekeke~