BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 15, 2010

Cupcakes vs lulus KPLI

Alhamdulillah sy dah lulus exam kpli...sy risau giler hari tu nape la maktab tak kuakan result padahal maktab lain dah tau..sy pon br je tgk result semalam..sy puas ht gak la result sy sbb saye pon stdi last minutes jek..huhuhu..tak sgke gak bleh dpt g2..ape2 pon, alhamdulillah..hari tu sy exam 3hr berturut2 takde gap..huhu..mau jd mate doremon gak sy ni..dh la tdo lambat esok exam awl, balik trus stdi...mujur 3hr berturut2..kalo 5hr mau pengsan..disebabkan sy dh lulus tetibe hari ni nak celebrate..petang krg nk g umah ana tlg die kemas msuk umah br..hehe..celebrate cr sy, sy buatkan lah cupcakes..malangnye huduhnye la cupcakes sy..1st time bt cupcakes ni..maen hentam je bt ni..sape2 bleh tlg ajar decorate cupcakes??sy tak reti =(


sebelum bakar cupcakes ni dalam oven...

sile abaikan yang comot itu



sudah jd gemuk dan berlubang2 tapi mujur dh tak nmpk comot itu!!!



erkk???,tinggal separuh..tukang buat kne rase dl ye tuan2 dan puan2


huduh ye kawan (T_T) ...tsk..tsk

slamat dh msuk dlm perut






2 gucci I sayang:

@ty_farEd said...

waaa..nampak macam sangat sedap...!! teringinnyer..!!! pLus cantik... :)

MiSS NaDieYA said...

aty,sy rase huduh giler decoration tu..huhu..dh la comot..sape2 bleh tlg ajarkan??