BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 15, 2010

Kain Nikah (",)

Kain ni dh beli bulan lepas sbnrnye..lepas dr ambik exam ade cuti pegi KL jumpe en tunang...sy pegi ngn family saye....kebetulan dh pegi ni memg hajat nk beli kain utk akd nikah skali...ni disebabkan tailor skg smuenye suh tempah awl..pegi la dekat jakel jalan tar tu..Jakel,Fashion with passion hingga kopak duit org....makin kurus dompetku...sendri pilih yang sebenarnye ye kawan2....jgn salahkan kedai yang menjual...masuk jakel bleh pinar2 mate kan??smpai taktau nk pilih y mane..sy pon jd tak keruan sbb taktau nk pilih y mane..last2, mak sy y pilihkan...kain ini ade kat patung yang jd pilihan..silap tak snap kat patung tu....menawan patung tu menggayakan kain ini sehingga mak sy tertawan..ye, mak sy sgt suke kain ini...di sebabkan mak sy suke make sy pon suke jugaklah...




naseb baik kasi beg kertas kalo jakel kasi beg plastik je memg la..sbb kopak duit smpai dompet kurus...


hari tu ade try kain ni kat bdn tapi tak snap lak gmba die..sy pon takde mintak tlg sape2..ni gamba sy ambik sendri je...nk tgk kain nikah sy?? scroll ke bwh ye...
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.

.










yang ni bahagian tgh kain



sy pilih dah siap2 ngan beading tak yah dah nak jahit manik pasni..senang citer...tp sush cite bg tukang jahit yang nak menjahit...hehe

kaler gold ye kawan2...org sinonim ngan warna putih kan bg akad nikah??entah nape sy rase nak tukar sbb hr tu btunang dh pakai putih..fabric die jenis chiffon..die y sebenar ade tone kaler..ini la kain nikah sy (",)

4 gucci I sayang:

@ty_farEd said...

cantik..!!!

MiSS NaDieYA said...

tq =)

-eni- said...

wahhh..
nadieya...
bestnye... preparation utk kawen da eyh...
best2...
bile dpt tau posting? ke da posting?
kawen jemput tau.. =)

MiSS NaDieYA said...

belum posting lg eni...
tgh tunggu lg ni..huhu..katenye bulan 8..ni tgh tunggu jela..
ade la prepare sket...
mesti jemput punye nnti..eni dtg ek? =)