BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 20, 2010

curtain made from ribbons



sy try cr something y unik n lain dr y lain....
cntik ok..betol tak??..teruja tgk curtain gni..tak caye tgk la kat bwh..bleh buat sendri je...
simple but nice...credit kat encik google...
sy nak buat kat depan pintu bilik air saye.
gne ribbon je tapi nice....
kalo combine kaler lagi cntik..
takyah letak curtain kat cni depan pintu bilik air tu..



kne pandai combine kaler..




polkadot gni pon cntik...tambah2 kaler pink..suke!!!



dalam bilik air pon letak..cantik


ikat kat bidal tu je..ape ek org panggil bende tu??...hehe




yang ni pon cntik gak..tapi kalo gne byk lagi pink mesti lg cntik kan???




yang ni sy sje letak..gne ribbon nk bg menarik lg curtain tu..hehe..sy suke ribbons!!

4 gucci I sayang:

@ty_farEd said...

waaa....senang..n murah...yang penting sangat cantik ok...!! :)

MiSS NaDieYA said...

ya...murah n cantik..sy pon sgt suke!!! =)

Khumaera Ismail said...

riben as curtain??? ooo00oohhh...sgt2 kreatif.. =)

MiSS NaDieYA said...

bleh jimat =)