BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 15, 2010

Bunga Side table

Assalammualaikum..

Pntnye hari ni...
Saket kaki2 eden berjalan ke sana kemari....
Esok lagi sehari kne ke sekolah walaupon luse dh raye...
Oh, terimalah dengan hati yang terbuke ye...
Tapi start esok skolah dh start ct smpai bulan januari 2011..
hahahahaa (gelak jahat)
Jangan rindu cikgu ye anak2 muridku sbb tak dgr bebelan..
Pesanan utk khidmat masyarakat di atas..
Puas melalut sudah...
Tibe2 teringat plak nak bt lesson plan utk last day..
Haa, belum lagi siap iron bj utk hari esok..
ok2, stop...dah2...
karang la buat.. malam msih mude..hehehe
walaupon dh mengantok sbnrnye...

Ok, bukan bende tu sy nak citer kat cni.. lari tajuk ok...
pasal bende lain sbnrnye..
Pasal "Bunge Side table"
Mule2 pk nak beli je..
Tapi memandangkan bendenye mahal..
Ku gagahi bt sendri jugak...
Walaupon bende tu nak gne bulan 3/2011
takpe, kite siapkan ape yang patut..
Akhirnye, bjaye jugak...hoooyeahhh...
2 bunge side table yang sy "DIY"...
nanti sy tunjuk step die ye..
layan dulu tgk gamba bunge ni...






oklah,bye2..ngantok sudah..

5 gucci I sayang:

MarelFira said...

kakak cikgu ke??sweetnyer...

rose said...

wah!!cantik2..nnt tunjuk tau cara nak buat!

anaztasias aira said...

cantik !!!

MiSS NaDieYA said...

MarelFira: ye saye cikgu =)

rose: nnti sy post entry pasal bunge nak DIY bunge ni..

anaztazias: thanks =)

kay kamal said...

wow me likey~